Trägår´n - Festade

hello babes!

Igårkväll var jag på trädgår´n  och partajade för fullt och det var riktigt kul :D Jag träffade  massa nya kompisar och vi hade skitkul, vi dansade och drack för många drinkar och öl som helst. haha xD Jag och Anna, min assistent kom hem strax innan 07,00 för vi missade sista bussen  mot  Ytterby så vi gick till MC-DONALDS och åt fullokäk, hahaha! XD

Här sitter jag mot Göteborg city - Trädgårn.

Jag var intem nykter :D

haha.

folket på dansgolvet


Fullo och glader xD

FULLOKÄK PÅ MCDONALDS


Tack mina tjejkompisar och killkompisar som jag träffade, Linnea, Emelie, Mikael och alla de andra som jag träffade. Ni är underbara! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0