PINK PRINCESSE -Onsdags outfit 21 mars 2012

Hej alla mina prinsessor och prinsar i Svergie, HIHI!

Hur mår ni? Själv mår jag jättebra och glad är jag med för jag träffade min kompis Nellie och det var jättemysigt att träffa dig och satt och pratade om allt och fikade kladdkaka, mums!♥  Familjen, vänner och släkt är det viktigaste man har

Annars har det varit  ganska lugnt på praktiken idag, jag satt vid  Indesign och skrev lite små saker som Grunden Medias tidnings som ska publiceras snart, sen har jag suttit och jobbat med ett projekt som heter Guld kanten och min sak är att skriva Våren mode 2012. Sedan har jag börjat med en tect om mig som också ska in i Guld kanten!



JAG HAR HAFT PINK PRINSSECE OUTFIT TODAY! ♥♥♥

Hoppas ni haft en underbar onsdag!

Viktoria ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0