Förlåt min blogg uppdatering!

Hej!

Jag vill först säga förlåt min blogg uppdatering, men jag har inte orkat och uppdaterat varje dag. Jag vet att jag har varit sådär men har inte hunnit. Dels för jag har haft många tankar om livet i framtiden, flytta hemifrån och sådana saker. Ni kanske förstår vad jag menar! Ja, ibland har jag uträtta lite saker.

Hur är det med er då? Själv är det underbart men lite ont i munnen har jag. Jag skrev ju förra inlägget i feburari att jag hade tittat på en lägenhet som nu är våran i kungälv. :) Härligt!! :)




Jag vill säga att ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin nalle gumman saknar dig som fan <3 <3

2012-03-08 @ 18:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0