♥♥♥♥En underbar och söt prinsessa har föds!♥♥♥♥


Nu har äntligen Kronprinsessan  Victoria  och Prins Daniel blivit mamma och pappa inatt till en underbar söt prinsessa. Grattis till Bebisen. Nu har Sverige fått en prinsessa! Wieeeeee! :)♥♥♥

Jag har alltid beundrat Victoria hur underbar hon är och hennes syskon, men mest hon! Jag har sett henne på tv sen liten och har alltid undrat hur stark hon är för funktionshindrande och handikappade som startade en handikappsfond och det är jättefint och värdefullt.

Hon är det finaste och starkaste tjejen i Sverige som jag beundrat så jätte mycket. Hennes dotter kommer också bli en underbar och fantastisk prinsessa som blir så stark och vacker som du är Victoria!
♥♥♥

Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel har blivit mamma och pappa. Jag grät i morses när jag fick höra detta i bilen när jag åkte till skolan och fick en tår i ögat !

Första familjebilden på prinsessan och hennes föräldrar Victoria och Daniel!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Tess Cameron

VIlken underbar klänning hon har på sig på första bilden där uppe!



Och grattis till dem för sin lilla flicka

Hur mår du idag?

2012-02-23 @ 22:57:53
URL: http://tesscameron.blogg.se/
Postat av: Dennis

Imorgon ska det ätas prinsessbakelse för min del! :D

2012-02-23 @ 23:44:49
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0