Hunnebostrand över Påsken

Hej alla söta läsare!♥

Jag vet att jag har varit dålig på att blogga, men det är bara för att det är så tråkigt att inga kommenterar på min blogg. Asså ni som tittar på min underbara blogg kommentera vett ni, jag kommer då blogga mer än 2inlägg om dagen! :)





Hur har eran Påsk varit? Själv har jag varit hemma på lång fredagen och påskafton. Påskafton var jag på restaurang Kaliemera. Sen igår åkte jag till Hunnebostrand och hälsade på mammas särbo och sov över tills idag. Jag kom hem för en timme sedan och nu har jag tråkigt i Ytterby. Hehe :)!




Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-04-11 @ 15:20:04
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0